Минулий рік багато змінив для фінансового сектора України — відбулися якісні покращення, законодавство розпочало активну роботу у бік диджиталізації, і очевидно, що ринку є куди зростати та розвиватися. Нові правила гри відкрили нові можливості для MyCredit та визначили головні цілі.
Гроші на картку за 5 хвилин
В умовах пандемії, коли гроші українцям можуть знадобитися будь-якої миті, можливість отримати кошти в найкоротший термін — велика перевага фінансового сервісу MyCredit. За рік компанія скоротила час розгляду клієнтських заявок до рекордних 5 хвилин!
Досягти такого результату вдалося за рахунок оптимізації технічної складової та покращення юзабіліті сервісу, наприклад, сервіс мінімізував поля на сторінці подання заявки. Наразі клієнти витрачають до 2 хвилин на цьому етапі. До того ж, завдяки нововведенням регулятора в 2021 році MyCredit впровадили державну систему BankID для віддаленої верифікації користувачів, що також суттєво прискорило користувачам процес отримання коштів на картку.
Цікаво, що така «турбо-швидкість» притаманна компанії не лише у швидкості обробки заявок. Середня швидкість відповіді на звернення до Служби Турботи MyCredit склала 5 секунд! А до свого п'ятиріччя компанія підрахувала, що за час роботи було схвалено 2,6 млн. заявок, по кожній з яких прийнято рішення менш ніж за 5 хвилин.
Ще вигідніші умови
У 2021 році MyCredit впровадили важливі зміни до своїх послуг: термін кредитування для нових клієнтів сервісу було збільшено з одного до двох місяців, також збільшилася максимально доступна сума — тепер нові клієнти матимуть змогу взяти до 12 000 грн., а при повторних зверненнях до 18 000 грн.
Головним запитом клієнтів до сервісу була нижча відсоткова ставка. Для вирішення цієї проблеми MyСredit створили ануїтетний продукт зі ставкою 1,6% та виплатами кожен 14 днів, що спрощує та робить зручнішим процес погашення кредиту. Цього року компанія також надала акційну ставку 0,01% на день для нових клієнтів ануїтетного продукту (без зміни річної ставки). Тепер клієнти сервісу мають можливість брати більше грошей на тривалий період та зручно погашати невеликими платежами.
На варті клієнтських даних
Сервіс MyCredit повністю відповідає всім міжнародним стандартам безпеки і несе відповідальність за збереження клієнтських даних, що підтверджено сертифікатом PCI DSS. У 2021 році активна участь Нацбанку також дозволила MyCredit посилити рівень довіри та лояльності користувачів до сервісу. Тепер персональні дані в зашифрованому вигляді через BankID передаються безпосередньо від банку, де обслуговується клієнт.
Якість сервісу — головний пріоритет
Вражаючі зміни у 2021 відбулися у внутрішніх процесах компанії. Тепер кожен оператор сall-центру MyCredit щомісяця проходить тестування, в рамках якого заміряється якість обслуговування клієнтів — середнє значення за рік досягло показника 91,6%, при цьому в 68% звернень питання вирішуються з першого ж дзвінка!
Цікаво, що консультанти MyCredit повинні не тільки вирішувати проблеми користувачів, фіксується також персональна подяка клієнтів кожному зі співробітників. За позитивний відгук про свою роботу вони отримують бали, які можуть обміняти на різні призи.
Регулярне покращення якості клієнтського сервісу не залишилося непоміченим — MyCredit другий рік поспіль здобули перемогу в номінації «Найкраща команда якості обслуговування клієнтів» у всеукраїнському конкурсі DZWINNER, а також стали єдиним фінансовим сервісом серед фіналістів у номінаціях «Консультант року» та «Наставник року». Компанія рухається у правильному напрямку!
Півмільйона гривень на карту
Великою подією для клієнтів MyCredit став розіграш півмільйона гривень, який компанія приурочила до п'ятиріччя. Протягом місяця в особистому кабінеті на сайті або мобільному додатку фінансового сервісу всім користувачам нараховувалися спеціальні бали, які можна було обміняти на квитки для участі в розіграші призів.
За час акції було зібрано понад 97 тис. квитків. Розіграш проходив на офіційному YouTube-каналі сервісу, де у прямому ефірі було обрано переможців. Річний запас грошей у розмірі 500 000 гривень дістався постійному клієнту сервісу Кабаку Сергію Сергійовичу із села Придніпрянське Полтавської області.
Український бізнес в Азії
У 2021 році MyCredit продовжили розширювати карту присутності та стали першим українським фінтехом, який вийшов на ринок Шрі-Ланки під брендом OnCredit. Нагадаємо, що ще з 2019 року компанія успішно підкорює азіатський ринок у В'єтнамі завдяки напрацьованому досвіду та технологіям. І незважаючи на складнощі, спричинені пандемією, OnCredit вже впевнено посіли місце у ТОП-5 фінансових сервісів В'єтнаму. Для українських розробників це є велика можливість створювати продукти для споживачів з усього світу.
СЕО MyCredit Владислав Білан поділився, що компанія має не менш масштабні плани і на 2022 рік. На клієнтів фінансового сервісу чекають нові вигідні умови, розширення продуктової лінійки, і ще більше подарунків!