За прогнозом аналітиків, чистий прибуток мав піднятись до 1,527 трильйона вон. Зниження значення пов'язане із досить сильним впливом високих корпоративних податків.
У звітному періоді виторг піднявся на 6,1% — до 31,026 трильйона вон.
У звіті автовиробника зазначається, що операційний прибуток збільшився на 22%. Це вказує на те, що Hyundai Motor вдалося успішно впоратися з такими труднощами, як підвищення вартості сировини та світовий дефіцит напівпровідників.
У річному співвідношенні операційний прибуток збільшився з 1,254 трильйона вон до 1,530 трильйона вон.
У 4 квартальному періоді світові продажі Hyundai знизились на 17% до 774,155 тисячі авто. При цьому в країні показник упав на 9%. За минулий рік було продано 3,89 мільйонів автомобілів, що перевищує значення 2020 року на 4%.
У планах автовиробника на цей рік продати на 11% машин більше, близько 4,32 мільйона.
За 12 місяців капіталізація Hyundai впала на 22,7%. На вчорашніх торгах акції компанії подешевшали на 1,3%, зазначають аналітики LBLV. Звітність було опубліковано після завершення торгів.
Рита Котова, фінансовий аналітик LBLV