►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Що це означає

Тепер воду потрібно купувати у пляшках чи попросити бортпровідника принести безкоштовну воду у склянці.

Деякі пасажири стверджують, що бортпровідники не видають воду на запит безкоштовно, пропонуючи купити воду в пляшках.

До введення змін на регулярних рейсах SkyUp стюардеси котили візок із бутильованою водою по салону, розливали його у склянки та надавали пасажирам. Нині такий сервіс залишився лише на чартерних рейсах.

Читайте також: SkyUp запускає рейси з Києва на Шрі-Ланку

У SkyUp зміну сервісу на регулярних рейсах пояснили тим, що це дозволило оптимізувати час обслуговування пасажирів та прискорити процес видачі замовлень із платного меню.

Це нововведення з боку SkyUp повністю відповідає українським правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів та багажу. У них зазначено, що авіаперевізник має надати безкоштовну питну воду, проте лише на запит пасажира.

Страхування від COVID-19. Виплата у 50 тисяч гривень