►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
Міністр фінансів країни Ріші Сунак заявив, що планує застосовувати до реклами криптовалют ті ж правила, що й до фінансової реклами. Це означає, що фірми муситимуть отримати дозвіл регуляторів, перед тим як рекламувати інвестиційні продукти.
Управління з контролю за дотриманням норм поведінки на фінансових ринках (FCA) невдовзі почне консультації щодо запропонованих ними правил реклами криптовалют, повідомляється в заяві уряду.
«Криптоактиви мають захоплюючий потенціал, адже створюють нові способи інвестувати та переказувати кошти. Але важливо, щоб клієнти не купували продукти на основі оманливих тверджень», наголосив Сунак.
Читайте також: У Британії заборонили рекламу Coinbase та ще трьох криптобірж
Раніше FCA вже критикували за бездіяльність, коли білборди з рекламою криптовалют заполонили лондонське метро та автобуси. Сьогоднішня заява означає, що в майбутньому Управління матиме можливість прибирати таку рекламу.
Британська фінтех-компанія Revolut, яка дає своїм клієнтам можливість торгувати криптовалютами та акціями, позитивно відреагувала на новину.
«Чіткі вказівки стосовно того, як компанії мають описувати пропоновані послуги у галузі криптовалют, принесуть користь споживачам і допоможуть підвищити довіру до сектору. Revolut дотримується правил реклами фінансових послуг у своїх комунікаціях щодо криптовалюти», — заявив Ед Купер, керівник відділу криптовалют компанії.
Читайте також: Соратник Уоррена Баффета похвалив Китай за заборону криптовалют
Нагадаємо
Ще червні минулого року FCA оголосило про неприпустимість діяльності однієї з найбільших криптовалютних бірж в світі Binance і її підрозділу на території Великобританії.
Водночас Іспанія обмежить рекламу криптовалют у соцмережах. Національна комісія з ринку цінних паперів країни зобовʼяже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи.