► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Нові правила

Нові правила почнуть діяти у лютому 2022 року. Вони поширюються на блогерів із понад 100 000 підписників, криптовалютні компанії та PR-агентства.

Крім позначки «реклама» у тексті має бути попередження, що криптоінвестиції не регулюються законом і можуть призвести до втрати грошей.

Читайте також: У Британії заборонили рекламу Coinbase та ще трьох криптобірж

Блогери повинні будуть попереджати комісію про рекламу не пізніше ніж за 10 днів до публікації посту.

Штраф за порушення — до 300 тисяч євро.

Нагадаємо

Влітку 2021 року Управління зі стандартів реклами Великобританії (ASA) посилило контроль за рекламою криптовалюти.

З 3 серпня 2021 року пошуковий гігант Google дозволив просувати через свої рекламні сервіси послуги криптовалютних бірж і цифрових гаманців для користувачів в США.