► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуці: головні фінансові новини

Своє рішення авіаперевізник пояснив «затримкою постачання повітряних суден та необхідністю проведення планового технічного обслуговування літаків, що експлуатуються зараз».

Air Ocean Airlines пообіцяла у повному обсязі повернути гроші за квитки на карти клієнтів. Компанія також запропонувала пасажирам зберегти за собою право польоту із відкритою датою вильоту. Погодившись, клієнти отримають знижку у розмірі 50% при купівлі наступного квитка.

Справжня причина може відрізнятись

Як повідомляє видання avianews, українське законодавство передбачає, що авіаперевізник повинен повідомляти пасажирів про скасування рейсів не менше ніж за 14 днів до вильоту, інакше він зобов'язаний виплатити компенсацію від 250 до 600 євро залежно від тривалості маршруту.

Читайте також: Новостворена компанія «Українські національні авіалінії» випускає акції на 500 мільйонів

Видання припускає, що таке різке скасування рейсів може свідчити про фінансові проблеми, оскільки якби справжня причина була у плановому технічному обслуговуванні літаків, про це було б відомо заздалегідь.

Нагадаємо

Air Ocean Airlines — нова авіакомпанія, яка здійснила свій перший рейс 21 листопада 2021 року. Вона розвивалася як регіональний авіаперевізник із повним сервісом. Її квитки включали багаж та харчування.

Компанія запустила рейси з Києва до Запоріжжя, Львова, Чернівців, Харкова, зі Львова до Запоріжжя та Харкова.

Читайте також: Акції Delta Air Lines зростають після публікації звітності