Емоції чи цифри
«У нас багато гіпотез щодо того, що може бути корисно клієнту. Ми завжди запитуємо себе: чому клієнт повинен купити наш продукт. Якщо це не можна пояснити одним реченням, то новинка — безперспективна», — упевнений Іван Світек.
У той же час інші учасники дискусії вважають більш ефективним шляхом пізнання клієнта — це покластися на статистичні дані про нього.
«У конкурентній боротьбі за клієнта швидше виграє той, хто покладатиметься на оцифровану інформацію (big data) про його вподобання, замість того, щоб намагатися вгадати, чого хочуть клієнти», — упевнений Денис Зікеєв, засновник компанії RiskTools та БКІ Online.
Подібний «цифровий» підхід поділяє і Сергій Віндерських, співзасновник компанії Treeum. За його словами, саме цифрові відомості про клієнтів дозволяють кредитним посередникам максимально ефективно зводити клієнтські заявки та пропозиції кредиторів.
Може, враження
У свою чергу, Христина Кармазіна, куратор наймолодшого необанку «Власний Рахунок» робить ставку на враження клієнтів. Це — філософія усієї групи «Fozzy», до якої входить банк «Восток», на ліцензії якого є необанк.