►Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіна»:
головні фінансові новини
Усього Adidas підготувала 30 000 NFT у рамках кампанії Into the Metaverse.
На ранньому етапі було продано 20 000 NFT за 0,2 ETH кожен. Придбати їх могли власники токенів POAP, POAP gmoney, невзаємозамінних токенів BAYC, Mutant Ape Yacht Club або Pixel Wallet.
Піл час загального продажу Adidas розповсюдила ще 9620 NFT за 0,2 ETH. Компанія зберегла 380 токенів для майбутніх заходів.
Під час раннього етапу випуск токенів тимчасово зупинили, оскільки власники NFT Mutant Ape Yacht Club не могли взаяти в ньому участь. Adidas пообіцяла компенсувати витрати користувачів на комісії у транзакціях, які не вдалося виконати через помилку.
Читайте також: Компанія Adidas та криптобіржа Coinbase уклали угоду про партнерство
Що таке NFT-токени
NFT-токени є своєрідним розвитком ідеї криптовалют, пише ВВС. Як і традиційні цифрові гроші — біткоін або Ethereum — вони працюють на технології блокчейн.
Ключова відмінність тільки в одному: якщо одна «монета» біткоїну, наприклад, нічим не відрізняється від іншої «монети» біткоїну, то кожен NFT може бути унікальним (або мати обмежену кількість копій). Звідси і назва NFT — non fundgible-token (невзаємозамінний токен).
Якщо у вас є унікальний NFT-токен, можна бути впевненим: такого немає більше ні в кого.
Читайте також: «Мінфін» продає віртуальну картину: де шукають покупців автори цифрових творів