Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: детально про головні новини крипторинку

Що заборонили

Регулятор також заборонив маркетингову кампанію мережі піцерій Papa John's, яка пропонувала своїм клієнтам «безкоштовні біткоїни на 10 фунтів стерлінгів».

«Споживачі повинні знати про ризики інвестування в криптоактиви, а компанії повинні переконатися, що їх реклама не вводить в оману або не є соціально безвідповідальною, використовуючи непоінформованість споживачів про ці складні і волатильні продукти», — повідомив ВВС представник британського регулятора.

Читайте також: Британія посилить контроль за рекламою криптовалют

Передісторія

У середині листопада ASA розпочало перевірку рекламної кампанії «мемної» криптовалюти Floki Inu. Регулятор перевіряє законність просування таких продуктів у системах громадського транспорту.

У жовтні поточного року в мережі громадського транспорту Лондона з'явилися оголошення зі слоганом «Missed Doge?» Get Floki" («Впустив Doge? Отримай Floki»). Жителі британської столиці могли спостерігати такі оголошення на автобусах, поїздах та станціях метро. За даними The Guardian, до ASA надійшло кілька скарг, пов'язаних з рекламним просуванням Floki Inu.

У липні стало відомо, що Управління стандартів реклами Великобританії планує посилити контроль за рекламою криптовалют.

Читайте також: У Британії заборонили роботу криптовалютної біржі Binance

Регулятор буде припиняти публікацію реклами, що вводить в оману, інвестицій у криптовалютні активи. Влада країни також виділила близько $15 млн на сповіщення жителів про небезпеку інвестицій у криптовалюти.