Ідентифікація та верифікація клієнтів проводитиметься для здійснення наступних операцій:
- відкриття та обслуговування депозитних та поточних рахунків;
- оренди індивідуальних сейфів;
- приймання платежів;
- обміну валют;
- реалізації банківських металів та нумізматичної продукції.
Для проходження ідентифікації/верифікації потрібно лише повідомити менеджеру банку або касиру номер штрих-коду електронного документа з застосунку Дія.
«Надання клієнтам додаткових сервісів завдяки застосунку Дія — вагоме досягнення Ощадбанку на шляху запровадження paperless-технологій, адже ідентифікація/верифікація через Дію не потребує використання будь-яких паперових носіїв. Окрім того, таким чином ми поступово привчаємо наших найбільш консервативних клієнтів, які все ще користуються касами Ощадбанку, до нових діджитал-технологій. Хочу подякувати всім колегам, які змогли реалізувати цей сервіс, якого дуже потребують клієнти найрозгалуженішої мережі серед банківських установ України», — прокоментував нововведення Антон Тютюн, член правління Ощадбанку.