►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«Зважаючи на отриманий за цей час досвід та усвідомлюючи необхідність доопрацювання сервісу, ми прийняли рішення призупинити прийом замовлень у інтернет-магазині нумізматичної продукції і розпочати його масштабну оптимізацію», — йдеться у повідомленні.
Що буде з оплаченими замовленнями
В НБУ підкреслили, що всі замовлення, які були оплачені та підтверджені в інтернет-магазині, але можливо ще не були отримані, будуть доставлені своїм власникам.
Водночас в Нацбанку заявили, що забрати замовлені монети потрібно протягом 90 днів за адресою: м. Київ, Контрактова пл. 2а. Якщо хтось у цей термін не «впишеться», то замовлення скасують, а гроші не повернуть.
Також, починаючи з 13 грудня 2021 року змінити раніше обраний спосіб доставки замовлень, які не отримані у пункті самовивезення, буде неможливим.
Читайте також: НБУ введе в обіг три нові пам’ятні монети в перший день грудня
На період проведення вищезазначених робіт нумізматична продукція реалізовуватиметься:
- через систему «Оnline-замовлення» Національного банку.
- у банках-дистриб'юторах: Ощадбанк, Укргазбанк, Радабанк та Таскомбанк.
Про відновлення роботи інтернет-магазину повідомлять заздалегідь.