Упродовж листопада 2021 року Кредобанк спільно з авторкою книги та засновницею соціальної ініціативи Оксаною Мороз видали й розповсюдили літературу серед вчителів, які пройшли онлайн-курс з інфогігієни на платформі Prometheus та отримали сертифікат про підвищення кваліфікації.
«Кредобанк підтримує подібні ініціативи, адже саме освітяни формують свідомість молодшого покоління та сприйняття ними соціуму. У цьому випадку важливим чинником є безпечний інформаційний простір, який має сформувати об'єктивне бачення світу в дітей. Освітяни є авторитетом та прикладом для інших. Нам важливо, щоб саме вони навчилися достеменно розмежовувати правдивість фактів та новин.» — говорить голова правління АТ «Кредобанк» Єжи Яцек Шугаєв.
У книзі «Як не стати овочем. Інструкція з виживання в інфопросторі» описані лайфхаки, основні маніпуляції та шахрайства цифрового світу, приклади та поради, як правильно сприймати та читати інформацію, а також формувати свій інформаційний простір.
«Зараз лише 3% можуть розпізнавати фейки в інформаційному просторі, хоча половина вважають, що вміють. Ініціатива з інфогігієни „Як не стати овочем“ започаткувала соціальний проект, який покликаний змінити ситуацію. Ми допомагаємо вчителям опанувати основи безпечного споживання інформації. Адже без цього якісні зміни в освіті неможливі. Я вдячна Кредобанку, який допомагає вчити освітян у Києві та Львові». — зазначає авторка книги «Як не стати овочем» та засновниця соціальної ініціативи з навчання освітян інфогігієні Оксана Мороз.
У рамках соціального проекту 29 листопада у Львові відбулася лекція для керівників навчальних закладів щодо безпечного поводження в інформаційному просторі та соціальних мережах, а також протидії інформаційним маніпуляціям під час якої слухачі отримали книгу-довідник «Як не стати овочем».