«Очікування у нас досить високі і в порівнянні з тим, що було минулого року, і з тим, що відбувається вже зараз на ринку, — зазначив Антон Переяславець. — „Чорна п'ятниця“ розпочалася з понеділка. Нині інформаційний простір насичений пропозиціями від ритейлерів, банків, фінкомпаній — кожен намагається розповісти про свої цікаві умови».
У Таскомбанкуз 16 листопада розпочалась акційна програма, за якою наші клієнти, які оформлять кредитну картку та активно нею користуватимуться отримають не лише вигідний кешбек, а зможуть виграти iPhone 13. Акція триватиме до новорічних свят. Перший розіграш відбудеться вже наступного тижня", — розповів Антон Переяславець.
За словами банкіра, показники продажів у кредит вже зараз перевищують очікування банкірів попри запровадження «червоної зони». Зокрема, в Києві та інших регіонах активність клієнтів не зменшилася. Аналізуючи продажі листопада, ми вже чітко розуміємо, що обсяг, який був у минулі періоди, ми вже виконали. І темпи у нас зростають. Хоча пік продажів очікується у вихідні — середній чек у пікові дні зростає на 40%, а обсяги за кількістю відрізняються майже на 30%. У цей період покупці дозволяють собі купувати в кредит дорожчі товари.
Антон Переяславець впевнений, що цікаві умови банки пропонуватимуть не тільки зараз, адже в Україні «чорна п’ятниця» починається в середині листопада і плавно переходить у новорічні свята.
Також експерт зазначив, що зараз для банків гарний час змінити ризик-правила, застосувати нові моделі та на піку сезону продажів протестувати їх. «Якщо в подальшому погашення та обслуговування таких кредитів з боку клієнтів буде на достатньо високому рівні й не буде великого обсягу неповернення кредитів, для банку це можливість сміливіше надавати кредити клієнтам в будь-який час, а не тільки в сезон продажів», — пояснив Антон Переяславець, директор Департаменту мікробізнесу Таскомбанку.