Національна асоціація рітейлерів повідомляє, що продаж товарів з листопада по грудень збільшиться до 10,5% рік до року, принісши продавцям близько 850 мільярдів доларів виторгу. У 2020 році це значення становило 8,2%. Щодо продаж в інтернеті, за прогнозом вони зростуть до 15%, склавши приблизно 225 мільярдів доларів. Про перші результати розпродажів будуть відомі вже наступними вихідними.

За статистикою, листопад — сприятливий період для вкладників на фондовому ринку Сполучених Штатів. Ключові фігури тижня розпродажів— це продавці, платіжні системи та транспортувальні компанії. До речі, термін «Чорна п'ятниця» вигадали працівники бухгалтерської сфери. Річ у тім, що саме в цей період продавці нарешті переходять від негативного «червоного» до позитивного «чорного» фінрезультату.

Amazon

Світовий лідер у сфері інтернет-продажів, який отримав нову хвилю популярності в період карантину, коли більшість людей опинилися вдома. У четвертому кварталі гігант розраховує отримати до 12% виручки рік до року, що не є особливо позитивним прогнозом.

Операційний прибуток може знизитись наполовину через зростання витрат на зарплати, збільшення інфляції, порушення логістичних ланцюжків і розширення вкладів в айті-сферу. Але у довгостроковій перспективі корпорація дуже приваблива. При падінні до позначки в 3200−3100 доларів акції Amazon можуть стати дуже цікавими. Потенціал зростання за даними експертів становить 12% (чотири тисячі доларів).

Walmart

Минулого кварталу кількість інтернет-продажів компанії збільшилась на 87%, по відношенню до такого ж періоду 2020-го. Коефіцієнт бета дорівнює 0,4. Це позбавляє акції ризику. Загалом, вони ще зростатимуть. Аналітики вважають, що збільшення становитиме близько 16%, до 170 доларів за рік.

BestBuy

Один із найбільших продавців техніки у Сполучених Штатах. Гаджети— один із основних секторів продажу під час передсвяткового сезону. Звіт за результатами роботи компанії у третьому кварталі не порадував вкладників: продаж збільшився на 2% рік до року, порівняно з 22,6% у 2020 році. Просідання акцій породило привабливі можливості для придбань. Потенціал зростання на рік від спеціалістів — 15%. Аналітики прогнозують збільшення прибутку на акцію BestBuy на 9,4% щорічно протягом наступних п'яти років.

Square

Продукція цієї корпорації — незамінний помічник для самих рітейлерів, адже це товари для прийому карткових платежів. Всього в «асортименті» Square є приблизно 30 пристроїв, що базуються на «залізі» та «софті». У момент розпродажів компанія може сміливо очолити систему «buynow, paylater«, вважають у Kiexo. З 2016 року виторг виробника платіжних рішень збільшився на рекордні 453%. Нині потенціал її зростання на 12 місяців — 39% (до 300 доларів). Аналітики вважають, що за п'ять років прибуток на одну акцію цієї компанії збільшуватиметься на 48% щорічно.

Affirm

Майданчик для мобільних продажів, який робить можливою оплату покупок через якийсь проміжок часу. Вона включає три складових платіжних рішення: комерційних, споживчих і для торгових точок. Affirm також підписала контракт про співпрацю з Amazonі тепер може отримати понад 300 мільйонів нових клієнтів. Експерти прогнозують для компанії зростання EPS на 36% щороку за наступні п'ять років. За словами аналітиків, потенціал зростання котирувань Affirm на рік становить 32% до 175 доларів.