Відтепер користувачам додатку (бізнес-клієнтам та корпоративному бізнесу) стали доступні низка нових функцій та виправлено помилки попередніх версій.
Новий функціонал у мобільному додатку:
1. Здійснювати валютні операції: продаж, купівля валюти, з електронним документообігом;
2. Заявки електронного документообігу валютних документів («Експорт», «Зняти операцію з валютного нагляду», «Передати на реєстрацію новий валютний контракт»);
3. Вхідні платіжні вимоги у національній валюті;
4. Збереження і використання ключів електронного підпису на bluetooth-токенах «Алмаз-1К» і «Кристал-1»;
5. Підключення sms або e-mail інформування про рух коштів на рахунках;
6. Підключення sms з цифровим паролем (ОТР-паролі) для додаткового підтвердження дій і операцій в системі (послуга буде доступна найближчим часом):
- підтвердження входу,
- підтвердження платежів у гривні,
- сповіщення про активацію нового ключа ЕП,
- сповіщення про вхід у систему;
7. Покращений порядок автоматичної нумерації всіх документів;
8. Всі виконані документи і виписки друкуються з відображенням печатки банку і факсиміле підпису банку.
Щоб почати користуватися новим функціоналом у мобільному додатку — оновіть, будь ласка, додаток у Google Play або App Store.
Якщо у вас є запитання, звертайтеся, будь ласка, до служби підтримки бізнес-клієнтів по телефону — 0 800 505 045.
Служба технічної підтримки Raiffeisen Business Online — 0 800 505 770.