►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
Кафе-магазин обладнано стійкою прямо біля входу, де можна забрати напої, замовлені заздалегідь у спеціальному додатку Starbucks. На великому екрані зверху клієнти зможуть побачити, які замовлення готує бариста.
Старший віце-президент Starbucks з глобального зростання та розвитку Кетрін Янг зазначила, що компанія спільно з Amazon планує відкрити ще як мінімум 3 подібні заклади у 2022 році.
Не потрібно марнувати час
Всередині закладу є столики та крісла, а також можна купити готові страви з меню Starbucks та Amazon Kitchen або снеки. Щоб потрапити всередину відвідувачі можуть використовувати додаток Amazon або пристрій для читання долонь Amazon One.
Завдяки технології Amazon «Just Walk Out» клієнтам не обов’язково розраховуватись на касі, щоб оплатити поукпу. Натомість ваги, камери та датчики полиць самі вираховують, скільки клієнти мають заплатити, та стягують відповідну суму, коли вони залишають заклад.
«Вам більш не потрібно чекати та стояти в черзі», — прокоментував Діліп Кумар, віце-президент Amazon.
Читайте також: Американські компанії купили рекордну кількість роботів через нестачу робочої сили