Відтак з 1 грудня 2021 року вартість вищезазначеної послуги становитиме 500 грн за кожну відомість на паперовому носії. Новий тариф застосовуватиметься як для юридичних осіб, так і для фізичних осіб-підприємців (ФОПів). А також діятиме і для чинних, і для нових договорів.
Нагадаємо, що до 1 грудня ця послуга коштує 50 гривень. За більш детальною інформацією просимо звертатися до вашого менеджера. І переходьте на дистанційні канали подання відомості. Так буде дешевше.
Зауважимо, Кредобанк вже більше року активно проводить політику переходу з паперових носіїв на електронний документообіг. Так, раніше піднялась плата за паперову заявку на купівлю/продаж та конвертацію валюти. Всередині 2020 року Кредобанк впровадив систему Deals Onsite для переходу на електронний документообіг при внутрішніх процесах. Це дозволило значно зекономити час та подбати про навколишнє середовище.
Зміни в тарифікації послуги «Проведення розрахунків Клієнтів зі списання та зарахування коштів за всіма видами рахунків (заробітної плати та інших виплат) на рахунки працівників, згідно відомості, яка надана до банку на паперовому носії» затверджено протоколом засідання КУАПіТ № 41/2021 від