►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

47% письмових звернень в НБУ — скарги на колекторів

Після того, як в Україні врегулювали на законодавчому рівні діяльність колекторів, скарг на неетичну поведінку під час роботи з проблемними кредитами стало більше, повідомляє регулятор. 47% письмових звернень в НБУ — скарги на колекторів.

Нагадаємо, що з 14 жовтня звертатися з питань стягнення боргу до позичальника може тільки кредитор або колекторська компанія, яка включена до спеціального реєстру НБУ.

Читайте також: Що робити, якщо дзвонять колектори і загрожують прийти додому

Крім того, у своїх письмових зверненнях споживачі зверталися із питаннями щодо кредитів небанківських фінустанов (23%), відносин за обов’язковими видами страхування (8%), банківських кредитів (7%).

Актуальними темами дзвінків до контакт-центру були кредити небанківських фінустанов (14%), питання щодо банкнот та монет (11%), відносини за банківськими кредитними договорами (7%).

На що скаржаться громадяни

Серед письмових звернень близько половини, а саме 45%, мали ознаки порушення прав споживачів фінансових послуг. Серед проблемних питань:

  • нарахування процентів понад строк кредитування
  • шахрайство з використанням втрачених документів споживачів
  • проблемні питання зі страховими компаніями
  • жорсткі методи стягнення проблемної заборгованості

Серед виявлених проблемних питань у роботі банків — випадки шахрайства з рахунками клієнтів, нав'язування додаткових послуг.