Журналіст CNBC зв’язався з Бінскі, коли він прибув до останньої країни — Саудівської Аравії — тарозпитав про те, як йому вдалося заробити гроші на свою подорож. «Мінфін» наводить скорочену версію статті.

ООН налічує 193 визнані суверенні держави. Дрю Бінскі додав ще 4: Косово, Палестина, Тайвань та Ватикан. У кожній країні він в середньому провів близько тижня. Каже, що він, мабуть, 250-а людина, яка відвідала усі країни. Всі ці мандрівники об'єднані у невелику спільноту — «Кожна країна».

Все почалося у Snapchat

В 22 роки Дрю почав викладати англійську в Кореї і заробляв близько $2000 місяць, плюс безкоштовне проживання. Потім став одним з перших, хто почав використовувати Snapchat у 2015, і багато брендів стали його спонсорами.

Snapchat — мобільний додаток обміну фото та відео. Його ключова особливість полягає у тимчасовості більшості повідомлень — фото та відео, які ви надсилаєте, зникнуть вже за 24 години.

«Мені заплатили $5 000 аби я відвідав Олімпійські ігри в Ріо-де-Жанейро та створював історії у Snapchat. Весь рік я жив за рахунок Snapchat — і заробив $30 000, а це багато, коли ти мандрівник із невеликим бюджетом», — розповідає він.

Він також використовував свій блог про подорожі аби зменшити вартість подорожей, співпрацюючи з хостелами та лоукостерами. Потім, у 2017, почав робити відео. Перші 300 відео не принесли ні пенні — це було дуже повільно.

«Але потім, коли я жив у Бангкоку, я зняв відео про цьогохлопця, який робить ці дуже гарні бургери. Ти можеш заплатити скільки хочеш — постійної ціни немає. Це відео набрало десь 7 мільйонів переглядів. Я ніколи не забуду, як я подивився на дохід, а там було $10 000. Я був такий: „ніфіга собі!“. На це пішло 5 годин роботи», — згадує Бінскі.

Фото: cnbc.com

Потім виявилося, що на цьому відео він заробив більше, ніж на будь якому іншому за наступні 18 місяців. Але все одно — це показало, що можна заробити багато грошей на рекламі у фейсбуці.

Хлопець визнає, що заробляє купу грошей. Але зараз у нього вже команда з десь 23 людей, тож багато витрачає на зарплати.

Без зайвого шику

Бінскі також співпрацює з багатьма брендами, які готові платити від $15 000 до $30 000 за відео. Він проводить курси «travel hacking», на яких за $150 навчає людей використовувати акції та програми лояльності для мінімізації витрат на подорожі.

Хлопець навіть продає власний мерч, хоча й зауважує, що він не дуже прибутковий.

Бінскі стверджує, що не турбується про «зайвий шик» і веде достатньо економний спосіб життя. Він не витрачає гроші на квитки першого класу, окрім випадків, коли може скористатися милями, не цурається вуличної їжі та зупиняється у скромних готелях.

Фото: cnbc.com

Водночас, він не рекомендує «труситися над кожною копійкою», адже це вбиває задоволення від подорожей.

Бінскі платить за все зі своєї кишені, хоча інколи йому вдається домовитися із місцевити туристичними радами, які зазвичай готові оплатити всі видатки. І хоча він час від часу укладає спонсорські угоди з готелями, хлопець стверджує, що часто набагато зручніше просто заплатити за номер, ніж написати про нього блог.

Зараз він зі своєю командою працює над документальною серією про свої подорожі, а також планує скоро випустити книгу та навіть NFT-проєкт. Однак Бінскі стверджує, що не хоче забувати про те, що він найбільше цінує у подорожах: можливість відвідувати нові місця, знайомитися з людьми та надихати їх на власні мандри.

Читайте також: Милі та бонуси: Мистецтво подорожувати безкоштовно