«Шлях до cashless — єкономіки виявився не таким довгим, як вважалося. Сьогодні більшість наших клієнтів не тільки користуються переважно безготівковими розрахунками, а й активно опановують дистанційні послуги. Останні новації НБУ, кроки щодо лібералізації, можливість взаємодіяти з банком в режимі online роблять фінансовий світ прозорим та чесним, тому обізнані користувачі банківських послуг — це умова розвитку фінансової системи України та підвищення рівня довіри до неї. Ми з задоволенням взяли участь у кампанії „Знай свої права“. В цивілізованому світі є правило: „В мене є права, але я також знаю, що і у вас є права“. Тому ми щиро зацікавлені в підвищенні рівня фінансової грамотності наших клієнтів», — підкреслив голова правління МТБ Банку Юрій Кралов.
Найближчим часом МТБ Банк візьме участь у новій кампанії НБУ, яка буде присвячена перевагам cashless-економіки.