►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку:
головні фінансові новини

Walmart та Gatik розпочали цю програму ще у грудні 2020, після того, як отримали дозвіл Комісії з автомобільних доріг Арканзасу. З початку серпня вантажівки перейшли на повне самокерування.

Вони доставляють онлайн-замовлення зі складу Walmart до роздрібних магазинів мережі. 2 вантажівки щодня 12 годин їздять маршрутом довжиною близько 11 км.

«Ми в захваті від співпраці з Gatik, що дозволила нам досягти цієї важливої віхи в сфері самокерованого транспорту. Завдяки нашій роботі з Gatik, ми переконалися, що вантажівки на автопілоті — це ефективне, безпечне та стале рішення проблеми транспортування товарів між нашими магазинами», — прокоментував старший віце-президент Walmart Том Уорд.

Читайте також: General Motors презентувала власний автопілот

Майбутнє логістики

Партнерство з Gatik — це частина стратегії Walmart з переходу на «віяльну систему» логістики, коли склади, що обслуговують роздрібні магазини, розташовуються ближче до споживачів.

«Стара архітектура доставки, коли був один велетенський центр розподілу за 5−6 годин їзди від кінцевого споживача, себе віджила. Магазини мають розташовувати свої склади ближче до клієнтів, а чим ближче вони до клієнта — тим менше їхній розмір. Зі зменшенням розміру зростає необхідність у повторюваних поїздках. І тут з’являємося ми,» — пояснює Уорд.

Gatik стверджує, що його автопілот може зменшити логістичні витрати для бакалійної галузі, де рівень дохідності складає лише близько 2−4%, на 30%. CEO стартапу Гаутам Наранг вважає, що автопілот здатний вирішити проблему нестачі робочої сили, підвищити ефективність та знизити операційні витрати.

Walmart та Gatik вже почали випробувати схожу модель доставки у Новому Орлеані.

Читайте також: Доставка за допомогою дрона. Нова пошта протестувала нову послугу (відео)