►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку:
головні фінансові новини
Facebook змінив назву на Meta минулого тижня, пояснивши це своїм бажанням побудувати так званий «метавсесвіт». Однак критики бачать у ребрендингу спробу відвернути увагу від нещодавніх негараздів компанії.
«Ребрендинг не спрацює. Коли шкоду заподіяно, ми дістанемо винних», — заявила Надін Дорріс, міністр цифровізації, культури, медіа та спорту.
Facebook шкодив користувачам заради прибутку
Facebook зіткнувся зі своєю найбільшою кризою, коли Френсіс Хауген, колишня співробітниця компанії, опублікувала низку викриттів щодо роботи соціальної мережі. Одне з найбільш вагомих — це те, що компанія усвідомлювала шкоду, яку додаток Instagram несе підліткам.
Meta стверджує, що її нова назва прив'язана до «метавсесвіту», віртуального світу, у якому користувачі перебуватимуть та спілкуватимуться в мережі у вигляді аватарів. Для його розробки вона планує протягом п'яти років найняти у ЄС 10 тис. інженерів.
Дорріс рекомендувала компанії використати нових працівників щоб «привести свою діяльність у відповідність до власної ліцензійної угоди та прибрати свої шкідливі алгоритми».
Читайте також: Instagram, Facebook, WhatsApp впали: причини та наслідки
Великобританія хоче зробити інтернет безпечнішим
Уряд Великобританії подав законопроєкт, який змусить медіа нести відповідальність за шкідливий та нелегальний контент, розміщений на їхніх платформах. Компаніям-порушникам, загрожуватиме штраф у 10% від їхнього щорічного глобального доходу, але не менш за £18 млн ($24.2 млн).
Також ініціатива передбачає кримінальну відповідальність для керівників соціальних мереж, які не видалили «токсичний матеріал» протягом двох років. Дорріс пообіцяла зменшити цей термін до трьох-шести місяців.
Наразі законопроєкт проходить обговорення у парламентській комісії. Big-Tech компанії заявили, що вітають нове регулювання та інвестують значні ресурси у підвищення безпеки на своїх платформах.
Читайте також: Facebook: що зараз відбувається з компанією і як краще вчинити з її акціями