► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини

Майже половина респондентів вважає, що наступне авто, яке вони куплять, буде електричним. Споживачів приваблюють нижчі експлуатаційні витрати, зручність у керуванні та екологічність, свідчить опитування.

Частка тих, хто має намір купити електрокар від китайських стартапів, як Nio чи Xpeng, за рік майже подвоїлися: з 5% до 9,5%. Також стратапи лідирують у преміум-сегменті електромобілів, до якого входять авто, що коштують більш ніж $23 437. Друге місце в цьому сегменті респонденти віддали Tesla, за якою йдуть такі німецькі преміум-бренди, як BMW та Audi.

Але якщо дивитися на ринок загалом, німецькі преміум-бренди зайняли перше місце. За ними йдуть японські Toyota, Honda та Nissan і китайські BYD та Geely. Стартапи електрокарів займають шосте місце.

Читайте також: Коли українці масово пересядуть на дешеві китайські електрокари

В опитуванні брало участь близько 1600 респондентів. Більшість з них проживали у великих містах, їхній середній вік становив 32 роки, а місячний дохід був в середньому близько $2 969.

Нагадаємо

Китай залишається найбільшим авторинком в світі. На нього, наприклад, припадає близько 41% продажів Volkswagen.

Багато європейських автовиробників також використовують прихильний до електрокарів китайський ринок для запуску власних моделей електромобілів.

Читайте також: Чи варто інвестувати в акції Ford?