►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Що відомо про валюту

Криптовалюту випустили за мотивами південнокорейського серіалу Netflix «Гра в кальмара» про людей, які грають у дитячі ігри на виживання, сподіваючись виграти великий грошовий приз. Серіал став світовою сенсацією і проєктом, що найбільш переглядається на Netflix.

Передпродаж монет почався 20 жовтня, тоді їх розпродали за одну секунду, зазначає видання. Токен був запущений як ексклюзивна монета проєкту Squid Game — криптовалютної платформи для гри та заробітку.

Читайте також: На тлі успіху «Ігри у кальмари» злетіли акції корейських медіа-компаній

Онлайн-турнір, який стартує у листопаді, імітує шість раундів ігор, показаних у однойменному телешоу. На сайті проєкту вказується, що, на відміну від серіалу, на учасників криптогри не чекає смерть у разі програшу. Фінальний бонус у цій віртуальній симуляції не буде обмежений ні максимальною сумою, ні кількістю учасників.

Для участі в кожній грі користувачам доведеться заплатити встановлену в жетонах ціну, в деяких раундах їм доведеться придбати також виготовлений на замовлення NFT. Деякі NFT зображатимуть персонажів із серіалу, включаючи охоронців у малинових костюмах із чорними масками.

Фінальна гра турніру коштує недешево: від $15 тис. до $33,5 тис. з придбаними NFT. Вступні внески за кожен раунд поділяються між розробниками (10%) та призовим фондом (90%).

Успіх «Ігри в кальмара»

Корейський серіал у жанрі виживання «Гра в кальмара» (Squid Game) вийшов на екрани 17 вересня. У дев'яти епізодах розповідається історія групи людей, які вирішують взяти участь у таємній грі через фінансові проблеми. Гравці повинні по черзі долати різні випробування, поки не залишиться тільки один. Тих, хто не впорався з черговим випробуванням або порушив його правила, вбивають організатори гри. Переможець отримає 45,6 млрд вон (приблизно $38,5 млн).

За підрахунками Bloomberg, бюджет «Гри в кальмара» склав близько $21,4 млн. За станом на 13 жовтня серіал подивилися 111 млн користувачів платформи Netflix. За оцінками сервісу, південнокорейський серіал принесе йому майже $900 млн.