►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Ребрендінг

У Facebook повідомили про ребрендінг. Тепер компанія називатиметься Meta. Про це заявив фундатор компанії Марк Цукерберг на конференції 28 жовтня.

У ході презентації команда компанії більш детально познайомила аудиторію з проєктами віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальностей, а Цукерберг заявив, що «метасвіт» досягне 1 млрд користувачів протягом десятиліття.

Читайте також: Facebook змінив назву компанії

Скріншот investing

Виручка Facebook

Раніше «Мінфін» писав, що в третьому кварталі рекламний виторг Facebook зріс на 56% порівняно з тим же періодом 2020 року, до $28,58 млрд. Загальний виторг у другому кварталі також збільшився на 56%, до $29,07 млрд.

Чистий прибуток зріс на 101%, до $10,39 млрд. Кількість щоденних користувачів склала $1,91 млрд на червень 2021 року, що на 7% більше, ніж у 2020 році.

Компанія також оголосила, що з четвертого кварталу почне окремо публікувати результати підрозділу віртуальної та доповненої реальності (Facebook Reality Labs, або FRL). У компанії очікують, що інвестиції в Facebook Reality Labs скоротять загальний операційний прибуток компанії в 2021 приблизно на $10 млрд.