► Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Google майже подвоїв свій прибуток. Компанія за один рік показала квартальне зростання, яке пошуковий гігант зазвичай фіксував протягом двох років.
Причини успіху
У звіті компанії зазначають, що пандемія змінила основний рекламний бізнес Google — невеликі компанії інвестували кошти у цифрову рекламу, розраховану на онлайн-покупців. У той час, як трафік офлайн-магазинів падав, маркетологи звертались до Google для просування своїх продуктів.
Материнська компанія Alphabet у вівторок повідомила, що виручка Google зросла на 41% — до $65,12 млрд.
Читайте також: Facebook відзвітував за квартал: виручку чекали більшу, а Цукерберг сподівається на метавсесвіт
При цьому, компанія отримала прибуток $21,03 млрд — це майже в три рази більше фінансових показників до пандемії.
Основний дохід від реклами
Рекламний бізнес Google приніс компанії $53,13 млрд доходів, що на 43% більше, ніж за той же період минулого року ($37,1 млрд).
Фіндиректор компанії Рут Порат заявила, що зміна політики конфіденційності Apple виявила «стриманий вплив на виручку YouTube».
Виручка підрозділу Google Cloud, до якого входять, зокрема, платформи для аналізу й інструменти для спільної роботи, зросла на 45% — до $4,99 млрд.
Нагадаємо, що раніше Google повідомив, що зменшить зарплату своїм співробітникам, які працюватимуть з дому.