►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіна» у фейсбуці: головні фінансові новини

За словами Range Rover, ідея полягала в тому, щоб створити позашляховик, який виглядав би так, ніби він створений із цілісного шматка щільного матеріалу. Він заснований на новій гнучкій модульній архітектурі Land Rover, відомій як MLA-Flex.

Що під капотом

Спочатку у покупців буде вибір між бензиновим двигуном V8 та 6-циліндровим двигуном. 4,4-літровий V8 з подвійним турбонаддувом має потужність 523 к.с. і розвиває 749 Нм крутного моменту. Він зможе розганяти автомобіль від 0 до 100 км/год 4,4 секунди.

Пізніше лінійка поповниться м'яким гібридом. Він поєднує шестициліндровий двигун з турбонаддувом і електродвигун потужністю 136 к.с. із загальною потужністю 395 л. с і 550 Нм крутного моменту.

За оцінками Range Rover, він зможе проїхати до 100 км лише електрикою від літій-іонної батареї ємністю 38,2 кВт•год. В 2024 році з'явиться повністю електричний Range Rover.

Вбудована система керування ходовою частиною бере на себе керування всіма колесами і дає новому позашляховику радіус повороту 11 м. Це насправді менше, ніж у будь-якої іншої моделі Land Rover. Додано активну електронну систему контролю крену, що забезпечує стійкість, пише ixbt.com.

Також є повністю незалежна пневматична підвіска, активний задній диференціал із блокуванням та інтелектуальний повний привід. Система Terrain Response 2 пропонує шість режимів руху та налаштований режим для унікальних налаштувань.