Нова реальність пришвидшила зміни в бізнесі та обумовила загальну гнучкість в усьому: робоче середовище, формати роботи, комунікації, нові підходи у роботі з командою. Аби допомогти людям адаптуватися та зберегти високу ефективність бізнесу, в Райфі було запущено New Word of Work.

«Участь у проєкті New World of Work, з одного боку, була великим викликом, бо на момент старту він майже не мав аналогів ані на ринку України, ані в Групі РБІ, а з іншого — він охоплює увесь Райф та проникає в усі сфери нашої діяльності. Ми гарно попрацювали та досягли вагомих результатів», — розповідає Наталія Значко, керівниця управління менеджменту персоналу департаменту персоналу Райффайзен Банку.

Церемонія нагородження Премії HR-бренд Україна 2021 відбулася 21 жовтня. Під час неї відзначили кращі проєкти у галузі роботи з командами українських роботодавців

Премія HR-бренд компанії grc.ua проходить одинадцятий рік поспіль. Це конкурс серед представників HR-сфери, який дозволяє простежити актуальні тенденції, нові ідеї на ринку праці і назвати кращих.

Цього року премія отримала 60 актуальних HR-кейсів від 46 українських компаній, що довели свою ефективність та результативність для бізнесу в умовах нової реальності.