►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Темпи зростання доходів уповільнились
Компанія повідомила про уповільнення темпів зростання доходів від реклами: за липень — вересень 2021 року виручка за цією статтею збільшилася на 33% порівняно з таким періодом 2020 року — до $28,28 млрд. У другому кварталі приріст склав 56%, а в першому — 46%.
Реклама — основне джерело доходів Facebook. У компанії пояснили слабший результат змінами в політиці конфіденційності Apple, які, за словами операційного директора Facebook Шеріл Сандберг, принесли з собою труднощі для галузі та малого бізнесу та створили переваги для рекламного бізнесу самої Apple.
Читайте також: Facebook: що зараз відбувається з компанією і як краще вчинити з її акціями
Сандберг також зазначила, що уповільнення темпів зростання рекламних доходів частково сталося через проблеми у глобальних ланцюгах поставок та нестачу робочої сили, внаслідок яких рекламодавці знизили витрати на рекламу.
Соцмережа також дала прогноз щодо виручки на четвертий квартал — в компанії очікують, що показник складе $31,5−34 млрд.
Метавсесвіт
У понеділок Facebook також повідомив, що з четвертого кварталу почне публікувати результати щодо лабораторій віртуальної та доповненої реальності (Facebook Reality Labs), як окремого підрозділу.
У соцмережі очікують, що інвестиції у цей проєкт скоротять загальний операційний прибуток Facebook у 2021 році приблизно на $10 млрд.
Компанія також ще раз наголосила, що продовжить створювати метавсесвіт — тривимірне цифрове середовище, доступ до якого здійснюється за допомогою інструментів віртуальної та доповненої реальності. Таке поєднання віртуальних просторів буде призначено для комунікації, роботи, покупок та творчості. У вересні Facebook оголосила, що інвестує у цей напрямок $50 млрд.
Також у ЗМІ з'явилась інформація про те, що нібито Facebook заради метавсесвіту планує змінити назву, але у компанії наразі не коментують цю інформацію.
Читайте також: Facebook змінить назву — ЗМІ
Марк Цукерберг переконаний, що метавсесвіт стане основою наступної великої платформи людського спілкування, пише Bloomberg. І тут Facebook сподівається випередити конкурентів.