►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси
«Таке трапляється дуже рідко. Майже не залишилося пляшок, вироблених у 1874. Може зовсім трохи, вони настільки неймовірно рідкісні», — пояснює Тім Тріпті, директор департаменту вина та міцного алкоголю Christie’s.
«Із віком шампанське, як правило, стає набагато насиченішим, набуває більш золотистого або бурштинового кольору. Його аромати посилюються, щоб запропонувати більше карамелі, трохи мокко, смаженого фундука або мигдалю і навіть натяк на херес і мадейру», — пояснив Тріптрі, який є дипломованим майстром вина.
Окрім власне вина, покупець отримає можливість скуштувати страву, приготовану відомим шеф-кухарем П'єром Ганьєром та провести ніч у маєтку XIX століття Maison Belle Epoque.
Ринок шампанського починає відновлюватися
Comité Champagne оцінює експорт шампанського за 2020 рік у 244 млн пляшок та $4,8 млрд, що на 18% менше ніж у 2019. У найбільших країнах-імпортерах шампанського — США, Великобританії та Японії -продажі напою впали на 19%, 22% та 24,5% відповідно.
Однак у 2021, за оцінками Comité Champagne, буде продано 305 млн пляшок.
«Я думаю, люди відкладали святкування під час пандемії. Тепер вони знову готові святкувати», — вважає Тіптрі.
Читайте також: Найстаріше односолодове віскі в світі виставлене на аукціон Sotheby's