►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

За даними дослідження, яке проводила компанія Google, 89% глядачів довіряють рекомендаціям YouTube й готові купувати товари просто під час прямого ефіру. Це пов’язано з авторитетом творця контенту або бренду, який рекламує продукт, і дозволяє глядачам швидко і впевнено схвалювати рішення про покупку.

15 листопада розпочнеться вже друге тестування нової функції — акція YouTube Holiday Stream and Shop триватиме тиждень. Відеохостинг представить товари від таких брендів, як Walmart, Samsung і Verizon. Користувачі можуть у прямому ефірі поставити питання про продукти блогерам і партнерам Google.

Читайте також: Google введе податки для youtube-блогерів

Раніше YouTube тестував функцію покупок в режимі реального часу з популярними блогерами та брендами. Так, Крістін Ротенберг (Simply Nailogical) з Канади, відома своїми уроками з нейл-арту, представила свою нову колекцію лаків для нігтів на аудиторію у 2,8 млн осіб.