►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Бум корейських медіа-компаній

Інвестори почали виявляти великий інтерес до паперів південнокорейських розважальних компаній.

Акції корейської студії Santa Claus Entertainment на торгах у понеділок, 18 жовтня, злетіли майже на 30% — до 4315 корейських вон на біржі KOSDAQ після того, як серіал компанії «Моє ім'я» (My Name) зайняв четверте місце в рейтингу телешоу сервісу Netflix, пише Bloomberg.

Читайте також: Південна Корея першою зобов'яже Apple і Google дозволити оплату сторонніми системами

Це сталося у неділю, всього через два дні після виходу серіалу на екран. Популярність нового шоу підвищила капіталізацію Studio Santa Claus приблизно до $135 млн, а обсяг торгів у понеділок більш ніж у 26 разів перевищує середньоденний показник торгів за три місяці.

  • Акції південнокорейської медіа-компанії Astory, що створила серіал про зомбі «Королівство» (Kingdom), на торгах в понеділок виросли на 12%.
  • Папери студій Dexter Studios і Jcontentree підскочили більш ніж на 6%.
  • Акції студії Studio Dragon, чий серіал «Рідне місто Ча-ча-ча» (Hometown Cha-Cha-Cha) зараз займає сьоме місце в рейтингу серіалів на Netflix, подорожчали приблизно на 4%.

Успіх «Гри в кальмара»

Корейський серіал у жанрі виживання «Гра в кальмара» (Squid Game) вийшов на екрани 17 вересня. У дев'яти епізодах розповідається історія групи людей, які вирішують взяти участь у таємній грі через фінансові проблеми. Гравці повинні по черзі долати різні випробування, поки не залишиться тільки один. Тих, хто не впорався з черговим випробуванням або порушив його правила, вбивають організатори гри. Переможець отримає 45,6 млрд вон (приблизно $38,5 млн).

За підрахунками Bloomberg, бюджет «Гри в кальмара» склав близько $21,4 млн. За станом на 13 жовтня серіал подивилися 111 млн користувачів платформи Netflix. За оцінками сервісу, південнокорейський серіал принесе йому майже $900 млн.