► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Що відомо

Виводити супермаркети Lidl на український ринок буде 47-річний Адам Мішчишин, його представили головним менеджером мережі в Україні. Документ про його призначення підписав гендиректор Lidl Герд Хшановські.

Конкурент АТБ

Lidl планує конкурувати з українською мережею супермаркетів АТБ. У Schwarz Group вказали, що АТБ нібито копіює ідеї Lidl. Засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.

Співрозмовники газети Wirtualna Polska стверджують, що керівництво Lidl ухвалило рішення про вихід на український ринок через високі темпи його зростання. Однак зайняти своє місце буде не просто, оскільки ATБ займає сильні позиції на місцевому ринку, відзначило джерело.

Контекст

Lidl — німецька міжнародна мережа супермаркетів. Перший магазин бренду відкрився в 1973 році в місті Людвігсхафен. У 1990-х роках магазини Lidl почали з'являтися за межами Німеччини, а через кілька років вони з'явилися по всій Європі, сказано на сайті компанії.

Магазини Lidl відкриті в 32 країнах світу, в тому числі в Сербії, Швейцарії, Великобританії та США. У них працює понад 310 тис. чоловік.