►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси

Заборона стосуватиметься контенту, в якому заперечується, що діяльність людини або викиди парникових газів сприяють зміні клімату. Зміни торкнуться, в тому числі, й відео на YouTube.

Google буде використовувати комбінацію автоматизованих інструментів і людського аналізу, щоб забезпечити дотримання нових правил.

Також, рекламодавці не зможуть купувати рекламу, яка заперечує зміну клімату або містить посилання на веб-сторінку, що заперечує зміну клімату.

Нова політика не торкнеться реклами публічних обговорень або досліджень кліматичної політики.

Нагадаємо

Раніше цього року французьке агентство з нагляду за конкуренцією оштрафувало Google на 220 млн євро за зловживання своїм ринковим становищем в індустрії онлайн-реклами.

Читайте також: Google припинив розробку власних банківських рахунків