Хто такі ментори та хто потребує їх наставництва? Навіщо провідні компанії світу та України запроваджують менторські програми? Хто отримує більше користі від менторства: учень чи наставник? Ці питання під час панельної дискусії «Тенденції та тренди менторства в Україні та світі» обговорювали представники крупного бізнесу: Таскомбанку, Tas Life Insurance, Uklon, SQUAD та Betlnvest Ltd.

«Для мене менторство — одна зі складових мого життя. На певному етапі ми всі стаємо для когось менторами, але й самі потребуємо наставників для розвитку в цікавих для себе напрямках. Цікаво, що це завжди працює у двосторонньому порядку: поради, які ти даєш, допомагаючи зростати іншим людям, часто впливають і на визначення особистих пріоритетів для подальшого кар'єрного чи особистісного розвитку. Запроваджуючи програми розвитку із залученням менторів у компанії, необхідно пам’ятати, що в першу чергу — це партнерство, яке працює лише за наявності довіри та спільного бажання співпраці», — підкреслив Вадим Зелініченко, Директор з персоналу Таскомбанку.

Нині запит суспільства в Україні на подібні програми набирає обертів. Спеціалісти готові ділитися своїми знаннями й досвідом не лише для навчання дітей, але й з тими, хто прагне розвиватися у нових для себе напрямках. Учасники дискусії переконані, що глибоке розуміння менторства та його запровадження — це якісно новий етап розвитку нашого суспільства, покращення бізнесу та освіти.