►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку: головні фінансові новини

Як працювали шахраї

Для незаконної діяльності шахрай залучив 25 працівників — безробітних місцевих мешканців.

«Оператори» call-центру представлялися працівниками служби безпеки банківських установ чи правоохоронних органів і виманювали у громадян їхні персональні дані.

Читайте також: Підпільні call-центри. Шахраї вкрали десятки мільйонів з банківських рахунків українців

Не надто довірливих громадян шахраї спонукали самостійно переказати кошти на «резервний» рахунок. Після цього гроші виводили у тінь через мережу афілійованих фірм і переводили у готівку.

За даними слідства, шахрайська схема діяла понад 4 місяці, а її щомісячний обіг перевищував 6 млн грн.

У ході обшуку в приміщенні «call-центру» правоохоронці виявили:

• майже 100 одиниць комп’ютерної техніки і телекомунікаційного обладнання,
• чорнові записи із даними банківських платіжних карток та документацію із доказами протиправної діяльності.

Читайте також: Як хакери використовують проти нас наш мозок і як цьому завадити

Наразі у межах кримінального провадження за ч. 4 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу триває слідство для притягнення до відповідальності осіб, причетних до протиправних дій.

Нагадаємо

Раніше «Мінфін» писав, що у Києві співробітники кіберполіції заблокували фінансову онлайн-піраміду. Шахраї обіцяли постраждалим доходи від торгівлі валютами.

Читайте також: Нова схема шахрайства. Як злочинці отримують доступ до телефонів клієнтів Приватбанку