Експерт зазначає, що технологія Smart City допоможе розв’язати проблему з пільговими перевезеннями.
«Не секрет, що у всій країні існує проблема обліку пільговиків. Як же правильно фіксувати кількість пільговиків? А то ми всі знаємо, що на маршрутці при вході написано „Везу дві бабусі“. Це ж не фантазія і не чиясь казка — просто приватному підприємству муніципалітет компенсує двох пільговиків в один кінець», — заявив Сіроштан.
Тому транспортне рішення, як елемент Smart City, пропонує технологію згідно з якою за рахунок емісії картки пільговик може зафіксувати, що він зайшов. Таким чином у транспортного оператора щоразу фіксуватиметься, скільки пільговиків він перевозить.
«Наступний етап — емісія картки або якогось формфактора, який дозволяє ідентифікувати того ж пільговика. Так місто стає ще розумнішим, бо зараз жоден населений пункт України не має чіткого обліку пільговиків, хоча згідно із законодавством, їх є 13 категорій!» — поділився планами Сіроштан.
Також в Україні виникає серйозний дисбаланс щодо використання громадського транспорту, адже протягом дня він може їздити марно, а в години пік — забитим. Тому бізнесмен зазначає, що у великих містах є сенс стимулювати пільговиків їздити не в годину пік, адже таким чином громадський транспорт дуже зношується.