«Наявність персонального менеджера, гнучкість при вирішенні моїх запитів до банку — це те, що оптимізує мій час при взаємодії з банком, а наявні сервіси у преміальному пакеті — чудовий бонус під час подорожей», — банку приємно отримувати такий відгук від 2000-ого клієнта, який обрав дистанційну модель Преміального обслуговування.

«Ми вдячні за довіру кожному клієнту, а подібний зворотний зв’язок мотивує та заряджає нас на майбутнє — майбутнє, в якому саме клієнт обирає час, місце, канал та інструмент вирішення фінансових потреб», — коментує Руслан Галушко, начальник управління розвитку Преміум банкінгу Райффайзен Банку.

Долучайтеся до Premium Direct від Райфу та самі оцініть усі переваги преміального сервісу.

Дізнавайтеся більше на сайті банку.