«Наша конференція — це all-inclusive. Ми не тільки розповідаємо про софт, ми показуємо інноваційні технології в роботі; ми не тільки ділимося своїми проєктами, а й пропонуємо відразу застосувати отримані знання на практиці. Інсайти, кейси, нові знання, нетворкінг, виставка та багато іншого — це спосіб показати, що в Україні є круті мега технологічні проєкти. Завдяки таким зустрічам ми розвиваємося та намагаємося продемонструвати всю силу і міць українських розробників», — розповідає CEO «Європейської асоціації програмної інженерії» EASE Любов Мочалова.

Фото: EASE

Своєю експертизою з аудиторією конференції поділилися нішеві спікери індустрії:

  • Олексій Хохлов (GOMARKETING)
  • Владислав Савченко (EASE)
  • Вадим Марценко (Martsenko Sales)
  • Віктор Забоєнко (SAGA Development)
  • Юрій Гладкий (Grape)
  • Евеліна Комарницька (Ukrainian Startup Fund)
  • Валерія Заболотна (Academy DTEK)
  • Тетяна Шерман (Academy DTEK)

Фото: EASE

Ми виділили 7 головних інсайтів EASE Business Day:

  1. Для успіху в будь-якому починанні потрібні всього 3 речі: знати, що робити, знати, як робити і нарешті зробити це.

  2. Кратне зростання і розвиток — це не про талант і геніальність. Це про важку працю, яка щодня повторюється і формує звичку.

  3. Ринок заповнений схожими однотипними історіями брендів. Той, хто створює нові сюжети — управляє увагою та грошима аудиторії.

  4. Якість, надійність, зручність — це не переваги, а товарний мінімум. На базових властивостях продукту далеко не виїхати. Зростання бренду завжди будуть визначати три ключові чинники: знання, ціна та цінність.

  5. Щоб ростити свій бренд, почніть розповідати історії, в яких ваш клієнт захоче стати головним героєм і буде чекати продовження.

  6. Емоції не підкріплені інструментом перетворюються в нуль. Талант не підкріплений дисципліною множиться на нуль.

  7. Ми надихаємося історіями успіху, спостерігаючи за ними з кінця. При цьому ми забуваємо, що за кожним досягненням стоять тисячі сухих і нудних дій, які повторюються.

«Кінцева мета в роботі як маркетинг відділу, так і відділу продажів в будь-якому IT-бізнесі — це отримання прибутку. Для того, щоб бути в курсі актуальних трендів, ми і організовуємо такі зустрічі — хочемо разом крокувати до інноваційного майбутнього, розвивати стартапи, отримувати інвестування», — додає CEO «Європейської асоціації програмної інженерії» EASE Любов Мочалова.