Масові скарги

Згідно з пояснювальною запискою, люди масово скаржаться, що в онлайн-магазинах їм часто дають неправдиву інформацію про товар, а також на проблеми з його поверненням.

Що пропонує уряд

Крім інтернет-магазинів, відповідальність також прописали й для маркет-плейсів (майданчики, на яких представлені товари різних продавців).

Якщо виявиться, що торговці надають неправдиву інформацію, Держспоживслужба через провайдера може блокувати їх майданчики та відновлювати доступ до них тільки після того, як будуть виправлені недоліки.

Читайте також: Як повернути товар: права споживачів

Крім того, в документі прописали додаткові права громадських споживчих об'єднань. Вони зможуть перевіряти якість товарів і сервісу, ініціювати судові розгляди. При цьому їх хочуть звільнити від сплати судового збору.

Крім цього, для інтернет-бізнесу готуються і «бонуси». Так, з чинного законодавства планують прибрати норму про формування обмінного фонду товарів (для надання товару на заміну на випадок гарантійного ремонту). У пояснювальній записці зазначено, що це вимагає від бізнесу великих витрат.

У законопроекті йдеться й про те, що, якщо ремонт вимагає понад 14 днів, товар просто замінюється на такий самий новий або аналогічний, який є в наявності.