Клієнти Universal Bank можуть здійснювати грошові перекази, не залишаючи звичний для них месенджер, за допомогою чат-бота в Viber. І для цього не потрібно встановлювати нові додатки, згадувати паролі від Інтернет-банкінгу або їхати до відділення. Все максимально просто і зручно, в режимі 24/7.

А також, з чат-ботом від Universal Bank можливо вирішити ряд фінансових питань, таких як:
• відкрити вклад та поповнити / встановити його лонгацію;
• заблокувати / розблокувати / змінити ліміти / відмітити виїзд за кордон по картці;
• переглянути баланс по рахункам або здійснити його закриття;
• знайти відділення та прокласти до нього маршрут;
• переглянути курс валют чи акції, продукти банку;
• отримати консультацію;
• та багато іншого

Робимо все для зручності наших клієнтів. Переходьте до чат-бот у Viber та оцініть легкість в користуванні!