►Підписуйтесь на «Мінфін» в Instagram :
головні новини про інвестиції та фінанси

Toyota випустить у вересні майже на 70 тис. менше авто, ніж передбачалося раніше, в тому числі на 30 тис. менше в Японії і на 40 тис. — в інших країнах. У жовтні виробництво знизиться на 330 тис. машин — на 150 тис. на японських підприємствах і на 180 тис. на закордонних.

Прогноз випуску на фінансовий рік, який завершиться 31 березня 2022 року, був переглянутий до 9 млн машин з раніше очікуваних 9,3 млн.

Чому падає виробництво

Основними причинами коригування виробництва компанія називає скорочення операцій деяких місцевих постачальників через тривалу пандемію COVID-19 в Південно-Східній Азії, а також напружену ситуацію з поставками напівпровідників.

Читайте також: Чому автомобілі подорожчали і зникли з салонів

Поширення інфекції в Південно-Східній Азії залишається непередбачуваним, що ускладнює підтримання роботи компанії через локдауни в різних районах.

Що далі

«Ми приносимо щирі вибачення нашим клієнтам і постачальникам за можливі незручності, які можуть бути викликані цими змінами», — йдеться в повідомленні Toyota.

Хоча перспективи на листопад і далі неясні, поточний попит залишається дуже сильним, відзначили в компанії. В результаті виробничий план на листопад і наступні періоди поки зберігається на попередньому рівні.

Читайте також: Tesla хоче купити завод з виробництва чипів. Завдання — подолати дефіцит напівпровідників

Компанія також заявила, що працює над перенесенням виробництва в інші регіони

Нагадаємо

Аналітики компанії AlixPartners підрахували втрати світової автомобільної промисловості від глобального дефіциту напівпровідникових чіпів. Тільки цього року автопром ризикує не дорахуватися виторгу в $110 млрд. Виробництво автомобілів скоротиться на 3,9 млн.