В процесі збору та обробки інформації, ми намагалися бути максимально об'єктивними.

Ось що з цього вийшло:

Чоловіки подивилися турів на загальну суму — 10 млн 751 тис. А жінки — на 31 млн 233 тис. Однак робити висновки зарано.

Ви будете праві, якщо скажете, — аудиторія otpusk.com переважно жіноча. Тому жінки подивилися тури на більшу суму, ніж чоловіки.

Щоб все було чесно, давайте правильно підрахуємо.

Умови задачі такі:

Жіноча аудиторія сайту-агрегатора турів складає — 68%, чоловіча — 32%. Це означає, що жінок вдвічі більше, ніж чоловіків. Точніше, у 2,125 раза більше.

Якщо ми розділимо «жіночу» суму на це число, отримаємо вартість турів, переглянутих жінками, аналогічного розміру чоловічої аудиторії.

В такому випадку, чоловіки переглянули на — 10 млн 751 тис. грн, а жінки, з останніми правками, — на 14 млн 697 тис. грн.

Переведемо у відсотки й отримаємо результат: жінки надивилися на 36,7% більше.

Тепер-то можна виносити вердикт! Пам'ятайте, так? Ми неупереджені.

Але навіть так, виходить, що чоловіки виявилися більш заощадливими туристами. Дорогі ви наші жінки, так тримати!)