► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Він повідомив, що буде зроблений єдиний QR-код для ресторанів — відгуки, меню, оплата й чайові. Нова назва сервісу «Expirenza by mono».

Також Гороховський написав, що нові функції для прийому платежів, оплата замовлення по QR-коду та інші можливості будуть доступні закладам України вже у вересні-жовтні й будуть працювати з будь-якими банківськими картами.

«Еквайринг, ми йдемо за тобою», — пожартував співзасновник monobank.

Про сервіс Expirenza

Це платформа для роботи з відгуками відвідувачів, яку заснували у 2019 році київські підприємці Олександр Гудков й Михайло Селецький.

Читайте також: Найкращий відгук серпня: як monobank купив клієнту квиток на концерт без його згоди

На момент продажу сервісу у Expirenza було понад 2000 клієнтів. Серед них ресторани, приватні клініки, салони краси та інші.

Які компанії користуються сервісом

  • Kyiv Food Market
  • Milkbar
  • Mimosa Brooklyn Plaza
  • Vodafone
  • Добробут
  • Тайський і Китайський привіт
  • Чорноморка
  • SPORTLIFE й багато інших.

У Expirenza наразі працює 11 людей.