► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини

Друга за розміром компанія Китаю розподілить кошти між 10 ініціативами, від інвестицій у технології до підтримки малого бізнесу, повідомляє наближене до влади КНР видання Zhejiang Daily.

Прессекретар Alibaba підтвердив цю інформацію, не вдаючись у деталі. Це майже не вплинуло на акції компанії на Нью-Йоркській біржі.

Сезон благодійності

Alibaba — не перша з великих китайських компаній, що пообіцяла поділитися частиною статків, зароблених під час десятилітнього буму мобільного інтернету. Pinduoduo Inc., комерційна платформа, що конкурує з Alibaba, пообіцяла пожертвувати наступні $1,5 млрд свого прибутку на добробут фермерів.

Читайте також: Закон Китаю про захист даних «підкосив» акції BigTech

Tencent Holdings Ltd., найбільша компанія Китаю, пообіцяла збільшити кількість коштів, спрямованих на соціальні програми до $15 млрд.

Водночас зростає кількість мільярдерів, що жертвують величезні суми на найрізноманітніші ініціативи. Ця неочікувана щедрість збігається у часі із посиленням контролю над найбільшими китайськими корпораціями від Tencent до Alibaba, яка отримала штраф у $2,8 млрд, нібито за зловживання своїм домінуванням на ринку.

Що кажуть аналітики

На думку аналітиків Bloomberg, пожертва у $15,5 млрд може здаватися значною, але насправді не сильно вплине на обсяг продажів та доходи компанії.

Читайте також: WhatsApp оштрафували на 225 мільйонів євро за обмін даними користувачів з Facebook

Сума, яку планується використати до 2025 року, становить лише 31% поточного залишку грошових коштів Alibaba і дозволяє наздогнати Tencent, який долучився до кампанії раніше.