► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Хто та скільки витратив

Витрати Google перевищили 5,75 млн євро, за ним йдуть Facebook з 5,5 млн євро, Microsoft з 5,25 млн євро. Huawei направила на ті ж цілі — 3 млн євро, Amazon — 2,75 млн євро.

Згідно із дослідженням, 612 компаній, груп і асоціацій витрачають більше ніж 97 млн ​​євро щорічно на лобіювання у сфері цифрової економіки в ЄС.

«Їх зусилля спрямовані проти законів, що стримують технологічних гігантів із США. Вони повинні стати тривожним сигналом для політиків ЄС», — йдеться у дослідженні.

Технологічний сектор економіки випередив фармацевтичний, видобувний, фінансовий та хімічний сектори промисловості, які раніше домінували в лобіюванні.

«Повинно викликати занепокоєння і те, що цифрові платформи можуть використовувати свою зростаючу міць, щоб вплинути на дебати про те, як регулювати цю сферу і створювати нові правила», — додають автори звіту.