Реклама з’явилася в містах-мільйонниках таких як Київ, Одеса, Дніпро.
У рекламі чітко видно як виріс курс активу з $ 3,999 в 2018 до $ 46,000 в 2021 рік, а потім біржа звертається до глядача з питанням «Якою буде ціна у 2022?»
Мета реклами
Основна мета кампанії — донести до широкої аудиторії, що інвестування в криптовалюта доступно кожному, оскільки не потрібно купувати всю монету цілком. Наприклад, на EXMO біткоіни можна купити на суму від 100 гривень. «Згідно з нашим дослідженням, мало хто розуміє, що можна не купувати криптовалюта цілком, а інвестувати невеликі суми. Мета кампанії — пояснити, що тобі не потрібно мати $ 46,000 щоб купити біткоіни. 100 гривень досить, тим більше, якщо ти тільки починаєш цікавитися цією темою, «- прокоментував кампанію операційний директор EXMO Сергій Жданов.
Сергій також додав, що зараз, коли криптовалюта знаходиться на піку свого розвитку і весь світ говорить про масове впровадженні цифрових активів, особливо важливо встановити контакт з більш широкою аудиторією і навчити їх перш ніж вони вирішать вкладати великі суми.
EXMO скасували верифікацію для українських користувачів, раніше проходження процесу верифікації було обов’язково для всіх користувачів.
Про EXMO: EXMO — це кріптовалютная біржа, яка існує на ринку з 2013 року і послугами якої користуються понад 2 мільйонів користувачів по всьому світу. На даний момент компанія скасувала обов’язкову верифікацію для нових користувачів, а також знизила комісію на введення до 0%. EXMO активно виступає за популяризацію цифрових активів серед населення.