Кредит загальним обсягом 376 млн доларів США надається із забезпеченням у формі державних гарантій строком на 5 років. Процентна ставка становить 4,9% річних. Цільовим призначенням є фінансування об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 521 від 26.05.2021 р.

Впровадження такого інструменту кредитування є безпрецедентним на фінансовому ринку України. Досі, можливості залучення таких великих обсягів в українських банках не було, переважно суми кредитування не перевищували 50−70 мільйонів доларів США. Сьогодні, цією угодою її учасники дають чіткий сигнал ринку, що банківська система готова до фінансування великих інвестиційних проектів через механізм консорціуму.

Результатом проведення підготовчої роботи зі структурування угоди стало забезпечення можливості довгострокового кредитування Укравтодору з процентною ставкою навіть нижчою за міжнародні фінансові організації.

Укрексімбанк, як організатор, здійснює заходи для залучення необхідної суми фінансування на банківському ринку України та загальну організацію угоди. ПУМБ, як банк-учасник, у межах визначеної квоти, надає фінансові ресурси у розмірі 10 млн доларів США на єдиних умовах консорціумного кредиту, погоджених Міністерством фінансів України.

«Консорціумне кредитування нарешті прийшло в Україну. Ніколи раніше банки спільно не фінансували такі проєкти, але цього разу нам вдалося успішно опрацювати непростий бізнес-кейс, відстояти позицію ПУМБ по багатьом спірним питанням, а головне — знайти спільну мову і домовитися з партнерами. Я безпосередній учасник опрацювання цієї угоди, щиро дякую Укрексімбанку і банкам-партнерам за нашу спільну перемогу і вітаю видатну історичну подію для банківської системи України!», — зазначив Артур Загородников, заступник голови правління банку ПУМБ

Передумовами реалізації проекту стало звернення Міністерства інфраструктури України щодо консультаційної експертизи з фінансування програми «Велике будівництво». Під час обговорення шляхів залучення фінансових ресурсів було наголошено на тому, що жоден український банк не може самостійно надати таку значну суму коштів, адже вона перевищує нормативи банків. Це зумовлює необхідність звернення Укравтодору до декількох банків у пошуку фінансування, що в свою чергу не гарантує можливості залучення всіє потрібної суми у найкоротші строки та створює велике навантаження на фінансово-економічну службу Агентства. Саме тому для забезпечення необхідного обсягу коштів було обрано унікальний на ринку механізм консорціумного кредитування.