Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Де найбільше укладають угод

Всього за перше півріччя 2021 року в сфері FoodTech була укладена 521 інвестиційна угода на загальну суму в $16,3 млрд, що на $6,48 млрд більше, ніж за 2020 рік (зростання 66%).

Ці дані включають в себе ангельські інвестиції, посівні раунди, інвестиції, видані в акселераторах і інкубаторах, а також вкладення від фондів на ранніх і пізніх стадіях.

41% угод в FoodTech-секторі припадають на США.

В Європі було укладено 26% угод, в Азії — 19%, в Канаді — 4%, на Близькому Сході і в Південній Америці — по 3%.

Читайте також: Які акції купувати, коли падає ринок: три цікавих варіанти

Найпопулярніші напрямки

Найпопулярнішим напрямком інвестицій стали доставка продуктів і їжі (54%), розробка нових продуктів харчування і напоїв (18%) і проєкти в сфері HoReCa (12%).

Одна з найбільших угод — інвестиційний раунд в індійську онлайн-платформу для замовлення їжі з ресторанів Swiggi.

Нагадаємо

FoodTech-стартапи активно виходять на фондовий ринок. У травні шведська компанія з виробництва веганських продуктів Oatly залучила $ 1,43 млрд на IPО.

Читайте також: Фудтех-ринок відновлюється після пандемії. Інвестиції зросли на 30%

У липні індійський сервіс доставки їжі Zomato провів IPO на Національній фондовій біржі Індії.