Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
Де найбільше укладають угод
Всього за перше півріччя 2021 року в сфері FoodTech була укладена 521 інвестиційна угода на загальну суму в $16,3 млрд, що на $6,48 млрд більше, ніж за 2020 рік (зростання 66%).
Ці дані включають в себе ангельські інвестиції, посівні раунди, інвестиції, видані в акселераторах і інкубаторах, а також вкладення від фондів на ранніх і пізніх стадіях.
41% угод в FoodTech-секторі припадають на США.
В Європі було укладено 26% угод, в Азії — 19%, в Канаді — 4%, на Близькому Сході і в Південній Америці — по 3%.
Читайте також: Які акції купувати, коли падає ринок: три цікавих варіанти
Найпопулярніші напрямки
Найпопулярнішим напрямком інвестицій стали доставка продуктів і їжі (54%), розробка нових продуктів харчування і напоїв (18%) і проєкти в сфері HoReCa (12%).
Одна з найбільших угод — інвестиційний раунд в індійську онлайн-платформу для замовлення їжі з ресторанів Swiggi.
Нагадаємо
FoodTech-стартапи активно виходять на фондовий ринок. У травні шведська компанія з виробництва веганських продуктів Oatly залучила $ 1,43 млрд на IPО.
Читайте також: Фудтех-ринок відновлюється після пандемії. Інвестиції зросли на 30%
У липні індійський сервіс доставки їжі Zomato провів IPO на Національній фондовій біржі Індії.