Що відомо

Shopify, що спеціалізується на електронній торгівлі, повідомила, що власники бізнесів зможуть додавати функцію для здійснення покупок в своїх профілях TikTok, яка буде безпосередньо прив'язана до їх онлайн-магазинів.

Інструмент для здійснення покупок, який поки знаходиться на стадії тестування, доступний продавцям в США, Великобританії та Канаді.

Найближчими місяцями доступ до нього буде відкритий ще в декількох регіонах. Shopify вже уклала угоду з TikTok, в рамках якої продавці можуть створювати відеорекламу з можливістю перейти до покупки.

Читайте також: Додаток TikTok обігнав Facebook і став самим викачуваним в світі

Власник TikTok, компанія ByteDance зі штаб-квартирою в Пекіні, вже управляє торговим майданчиком на платформі Douyin, додатком для обміну короткими відео для китайського ринку. Купівля товарів через соціальні мережі ще не так поширена в США, проте подібну функцію вже використовує соцмережу Instagram, що належить Pinterest і Facebook Inc.

Введення інструментів електронної комерції TikTok в партнерстві з Shopify посилить конкуренцію між нею і Facebook.

Facebook ще в минулому році представив в ряді країн інструменти для просування товарів і послуг в Instagram, а також цифровий канал продажів в соцмережі Facebook.

Читайте також: Власник TikTok відклав IPO в США. Причина — контроль китайських регуляторів

Нагадаємо

ByteDance запустила міжнародну версію TikTok в 2017 році.